Frekvence a velikost pameti

Středa Březen 22 18:29:44 CET 2000

garalda <garalda na mail.cz> wrote:
-> zkousel jsem u sebe Corel Linux a prekvapila mne moznost nastavovat si ve
-> vlastnostech obrazovky frekvenci monitoru. Existuje neco podobneho i pod
-> RH? Predpokladam, ze se da nejak vydedukovat z XF86Config, ale lze
-> zjistit nejak aktualni frekvence monitoru? Treba nejakym prikazem ci
-> programem.

ano da sa, inac to robi program xvidtune (ale tusim musite byt root)

-> Nevite nekdo o nejakem prikazu ci programu, ktery by mi vypsal velikost
-> obsazene fyzicke pameti?

free, ale je to dost zavadzajuce... linux ma tendenciu vyuzit vsetku inac
nevyuzitu pamat ako buffers/cache.

             total       used       free     shared    buffers     cached
Mem:        128520     110636      17884      36100      19624      35468
-/+ buffers/cache:      55544      72976
Swap:       133016       2736     130280

takze mam 128 MB RAM, vyuzitych 110 ale programy realne zaberaju asi tak
...polovicu... ? swap vyuzity takmer nie je co je dobre...

 uhlar na fantomas.sk ; http://www.fantomas.sk/ ; http://www.nextra.sk/
 "Where do you want to go to die?" [Microsoft]