Symbolicky linkna weby uzivatelu a Apache

Michal Krause michal na krause.cz
Středa Březen 22 19:38:47 CET 2000

On 22/03/2000, Petr Simek wrote:

> Nekde v konfiguraci pridat do Optins volbu FollowSymLinks u toho html
> adresare ktery exportujete

To asi ne. 404 je Not found. Pokud by na vine bylo zakazani symlinku,
odpoved by byla 403 Forbidden

S pozdravem

Kdyz instalujes novy motherboard, over si, jestli jadro detekuje spravne
dostupnou operacni pamet.                         Stare aztecke prislovi