linux...

Michal Krause michal na krause.cz
Středa Březen 22 20:01:41 CET 2000

On 22/03/2000, Milan Sorm wrote:

> # Tak to opravdu nevim, ale ja jsem od zacatku nadsen
> #
> # > Z pozice zacatecnika Linuxu mi vse pripada zmatecne,struktura neni
> # > intuitivni.
> #
>
> On ten povzdech byl me patrit pomerne nedostatecnemu systemu souborovych
> prav, neexistujici komprimaci (samozrejme mluvime po def. instalaci, ne po
> zmenach jader apod.) on-line apod.

IMHO nemel, podle puvodniho zneni zpravy. Ale kvuli tomu nepisu. Pisu
proto, ze me uz nebavi cist zpravy o nicem. Vy rad provokujete linuxaky,
par dalsich lidi provokuje rado Vas a vysledkem je mlaceni prazdne
slamy, ktere nic nevyresi a dost lidi otravuje.

S pozdravem

Kdyz instalujes novy motherboard, over si, jestli jadro detekuje spravne
dostupnou operacni pamet.                         Stare aztecke prislovi