linux...

Michal Krause michal na krause.cz
Středa Březen 22 20:13:00 CET 2000

On 22/03/2000, Milan Sorm wrote:
> # IMHO nemel, podle puvodniho zneni zpravy. Ale kvuli tomu nepisu. Pisu
> # proto, ze me uz nebavi cist zpravy o nicem. Vy rad provokujete linuxaky,
> # par dalsich lidi provokuje rado Vas a vysledkem je mlaceni prazdne
> # slamy, ktere nic nevyresi a dost lidi otravuje.
>
> Snazim se jim naznacit, ze nejsou s tim svym systemem zas tak dokonali, jak
> si porad vsichni Linuxaci okolo mne mysli. ja za to nemuzu, ze jsou vsichni
> tak zaslepeni, ze nehodlaji napodobit Windows alespon v tom dobrem (nikdo
> taky netvrdi, ze Windows jsou idealni). A jako typicky priklad uvadim
> [...]

Dejme tomu. Ale jaky treba melo smysl to posledni rypnuti o kompresi? Ta
moznost existuje tak o co jde? A ze neni v instalaci defaultne? Byly
snad diskove kvoty primo v NT 4.0? Mate v instalaci zahrnut treba
postovni server? Zkratka je to plana debata. Ma cenu poukazovat na
problemy, kdyz skutecne existuji, jinak je to bohapusta provokace. A pak
se nesmite divit, ze to lidi vytaci.

A ted jsem se jeste ke vsemu do dalsi nesmyslne a nic neresici debaty
nechal sam zatahnout. Ach jo...

S pozdravem

Kdyz instalujes novy motherboard, over si, jestli jadro detekuje spravne
dostupnou operacni pamet.                         Stare aztecke prislovi