asp + apache

David Rohleder davro na ics.muni.cz
Středa Březen 22 20:47:23 CET 2000

xsorm na informatics.muni.cz (Milan Sorm) writes:

> Wed, Mar 22, 2000 ve 06:59:36PM +0100 Martin Lipinsky napsal:
> # > No ze v Linuxu jede nejaka cestina...
> # > Ja at se snazim, tak nemuzu ani psat, ani cesky nevidim. A to na tom CD bylo
> # > napsano
> # > 		RedHat Linux 6.1 CZ
> # >
> # > Fakt nevim. Mozna je chyba v tom CD.
> #
> # Kdekoli jen ne ve Vas ze ? :)
>
> Jak by mohla byt chyba ve mne ? Zasunu CD, rebootuju pocitac, zacina
> instalace, zaskrtam podle manualu vse potrebne, dobehne instalace, reboot,
> [...]

Ano, dalo by se patrne rict, ze jsou tam dve chyby:

1. chyba v instalatoru
2. chyba v Milanovi Sormovi, ktery neni ochoten se trochu snazit a
   cestinu tam dostrkat. (vychazim z toho, ze ostatnim to jede, jenom
   tobe ne)

Nutno priznat, ze mne cestina jede pouze v emacsu, ale take jsem se
vyrazne nesnazil ji zprovoznit (a tudiz mi to ani nevadi).

Brno, Czech Republic