linux...

Středa Březen 22 23:24:13 CET 2000

On Wed, 22 Mar 2000, Milan Sorm wrote:

> # IMHO nemel, podle puvodniho zneni zpravy. Ale kvuli tomu nepisu. Pisu
> # proto, ze me uz nebavi cist zpravy o nicem. Vy rad provokujete linuxaky,
> # par dalsich lidi provokuje rado Vas a vysledkem je mlaceni prazdne
> # slamy, ktere nic nevyresi a dost lidi otravuje.
>
> Snazim se jim naznacit, ze nejsou s tim svym systemem zas tak dokonali, jak
> si porad vsichni Linuxaci okolo mne mysli. ja za to nemuzu, ze jsou vsichni
> tak zaslepeni, ze nehodlaji napodobit Windows alespon v tom dobrem (nikdo
> taky netvrdi, ze Windows jsou idealni). A jako typicky priklad uvadim
> [...]

IMHO mit jazykovou podporu zpusobem, ze existuji rozdilne verze OS a
knihoven pro ruzne jazyky, to neni nejcistsi reseni. A locale existuje i v
NT... No nevim, asi placete na spatnem hrobe.

Hmmm, ani v MS Windows jsem v podstate nevidel aplikaci (ci OS), ktera by
respektovala narodni zvyklosti vsech jazyku zaroven... takze bych to videl
na minimalne vyrovnane skore (nebo snad existuje jeden jediny univerzalni
Word pro vsechny na celem svete?).

Pokud se nekomu zda, ze to, co nachazi v Linuxu, si nebere dobry priklad z
jinych OS, pak je potreba si uvedomit:

  1) kde bere inspiraci ten 'lepsi' OS
  2) podivat se napr. na KDE a zjistit si, kde bere inspiraci pro zmenu on
  3) vlastni spicka nosu je sakra blizko, podivejte se dal
  4) i kdybych mel 100% lokalizovany univerzalni system, stejne bude
     k nicemu, pokud nebude dostatecne stabilni, konfigurovatelny, atd...
     -> proste: kvality OS nejsou jenom v lokalizaci (jsou ruzne priority)
  0) tahle konference neni pro advokacii Linuxu (ctete Meta-FAQ a
     tenhle bod mel byt opravdu uplne prvni).

BTW: pokud se nekomu zda, ze mu Linux nevyhovuje, ma celkem 3 moznosti:

  a) jit od toho
  b) prilozit ruku k dilu
  c) pokud jsem lempl, drzim aspon hubu a jsem rad za to, co pro me
     zadarmo ostatni udelali

--
                        Milan Kerslager