linux...

Blasko Marek Blasko na vuje.sk
Čtvrtek Březen 23 07:56:11 CET 2000

Milan Sorm wrote:
> Hmm, kdyby se jen Linux nesnazil za kazdou cenu byt jiny nez Windows, mel by
> jeste nejakou zivotni sanci... Ale i ty Windows maji nektere hezke rysy,
> jenze lide od Linuxu je nechteji videt...

no ja neviem ale linux sa snazi bit dobrim UNIXom a to sa mu dari a ze
je niekdo poznaceni zufalstvom windovsow tak sa musi snazit pochopit inu
filozofiu a nie ze ked je to ine ako si zvikol on tak je to zle.

inak horsi sistem rozhodenia programopv ako ma win som nezazil!

Ale k povodnej otazke je to jednoduche 99% programov je v adresaroch
*/bin alebo */sbin

v */sbin su programi urcene hlavne pre roota

v /bin su programy ktore musiabit pristupne hned pri boote
v /sbin deto
v /usr/bin , /usr/X11/bin su adresare kde je vedsina aplikacii
v /usr/local/bin sa vedsinou nachadzaju nejake specificke aplikacie
ktore
su bud nezaraditelne alebo su skusobne jednoducho v tomto adresari ma
vela ludi bordel vseho druhu
v /usr/sbin su programi pre roota
a este je adresar ~/bin co je adresar bin v domacom adresari a ten je
urceni pre programi uzivatela ktore bi sa nemali kade tade povalovat.

--
Zivot ma len jednu ulohu.
TOTALNE NAS ZNICIT!

Zz_indigo /*Marek Blasko*/ -=OM2AMB=-