Asi uz snad dost tech narku! Linux ceka....

Milos Prudek prudek na nembv.cz
Čtvrtek Březen 23 08:46:10 CET 2000

> A jsme u toho. (Tohle neni poprve, co to tenhle tyden slysim.)
> "Nemam cas cist manualy. Neudelate to nekdo za me?" Zni to
> _velmi_ divne.

IMHO at si kazdy dela co chce. Kdo nechce odpovidat na dotazy
zacatecniku, NEMUSI.

Me tato konference dala opravdu hodne. A logicky ji to vracim ('giving
back to the community' :-) ) treba tim, ze zodpovim jeden zacatecnicky
dotaz denne.

Taky me rozcili urcity styl mailu. Vadi mi veta 'nemam cas studovat
manualy'. Vadi mi umyslne komolena cestina, a radoby familiarni ton
dotazu (hlavne prazsky dialekt apod.). No a kdyz se takovych veci sejde
v dotazu vic a nemam na to naladu, tak na nej NEODPOVIM. Ale nadavat a
posilat lidi RTFM jen proto ze mam X let zkusenosti, to neni nutne.

Spis nez RTFM by se melo psat TANSTAAFL :-)

--
Milos Prudek