Tlaci niekdo s EpsonStylusColor760 v RedHat 6.1 ?

Slavek Banko (axis) slavek.banko na axis.cz
Čtvrtek Březen 23 09:16:31 CET 2000

Sorry, program se nejmenuje kepsontool, ale kepsontools :) Nicméně odkaz
na Linuxbergu je na
  http://cesnet.linuxberg.com/kdehtml/adm_printing.html#kepsontools

a program jako takový na
  http://www.planet-interkom.de/juergen.leeb/

Stačilo mi podívat se na screenshot a skákal jsem radostí. Nejvíce mne
pobavilo, že když jsem potřebovat aktuální verze Epson Status Monitoru
pro Win2000, tak jsem ji na internetu nikde nenašel. Tak jsem mailoval s
českou podporou, abych se dozvěděl, co dělám špatně, že mi Status Monitor
nefunguje. Podpora místo nějakého konstruktivího řešení jen opakovala:
"Pošlete nám adresu, pošleme vám CD s ovladači." Když jsem tedy neodolal
a poslal jim adresu, tak přišlo CD (na kterém, co se ovladačů týče, byla
verze, kterou jsem měl staženou z Internetu). Nicméně mne trochu
překvapilo, že se dotyčná podpora ani slůvkem nezmínila, že zasláné CD
bude na dobírku za 211,- Kč :(( Raději jsem (zatím) ani nekontroloval,
jesti náhodou není na zaslaném CD není Epson Status Monitor ve stejné
verzi, jako byla kdysi na CD dodaném s tiskárnou...

Omlouvám se za OT, ale nedalo mi to.
Slávek.