Asi uz snad dost tech narku! Linux ceka....

Josef Vogeltanz JoVogeltanz na dop.skoda.cz
Čtvrtek Březen 23 09:39:54 CET 2000

> IMHO at si kazdy dela co chce. Kdo nechce odpovidat na dotazy
> zacatecniku, NEMUSI.
>
> Me tato konference dala opravdu hodne. A logicky ji to vracim ('giving
> back to the community' :-) ) treba tim, ze zodpovim jeden zacatecnicky
> dotaz denne.
>
> Taky me rozcili urcity styl mailu. Vadi mi veta 'nemam cas studovat
> manualy'. Vadi mi umyslne komolena cestina, a radoby familiarni ton
> dotazu (hlavne prazsky dialekt apod.). No a kdyz se takovych veci sejde
> v dotazu vic a nemam na to naladu, tak na nej NEODPOVIM. Ale nadavat a
> [...]
S timhle lze jen souhlasit. Dat prikaz ke smazani zpravy je dokonce mene
namahave nez na ni odpovidat. A pokud chci odpovedet a samozrejme odpoved
znam, odpovim a nedelam si nad tim nejake nasili.
Jen trochu trochu zamrzi, jak malo se nekteri pisatele drzi pravidel teto
konference a jak mala moznost postihu techto lidi je. Vulgarni vyrazivo me
sice neurazi, familiarni ton taky ne, ale vzhledem k tomu, ze se archiv teto
konference objevuje na lisovanych CD s distribucemi linuxu, neni to zadna
pekna vizitka pro ceskou linuxovou komunitu.

A propo: Jsem "chod" jak poleno. Mohu zde pouzivat svoji rodnou hatmatilku?
:-))

Josef Vogeltanz
Dopravni technika, SKODA a.s. Plzen
mailto:jovogeltanz na dop.skoda.cz