za blbost se plati

Jan Satko satko na quanto.uniag.sk
Čtvrtek Březen 23 09:48:12 CET 2000

Chcem poznat firmu ktora mi obnovi data, ktore som uz prepisal niecim
inym. Ked nemam diskove pole alebo obycajnu fat16 a nieco si prepisem
nulami, tak to ani BOH neda spatky. Jedine co mozem spravit je nahradit to
niecim inym (v pripade particii), ale ak prepisem data inymi, tak som
skoncil. Takze este raz ma nasmerujte na taku firmu. mozno ma kontakty s
martanmi :-)

S pozdravom

{   Jan 'EIS' Satko        Slovenska Polnohospodarska Univerzita      }
 }   administrator       Centrum Vypoctovej Techniky a Informatiky   {
{     JS3417-RIPE        Tr. A. Hlinku 2, 949 01, Nitra, Slovensko    }