Asi uz snad dost tech narku! Linux ceka....

Stanislav Meduna stano na trillian.eunet.sk
Čtvrtek Březen 23 09:10:35 CET 2000

On 22 Mar 2000 18:01:42 +0100, Jiri Mares wrote:
: tento pristup mi prijde logicky. pokud nekoho irituje odpovidat stale na
: stejne dotazy, tak mu doporucuji takove maily ignorovat (mazat) a
: nerozcilovat se (kazit si zdravi).

Pokial je v konferencii denne 200 prispevkov a z toho
polovica otazok typu "spustil som a nefunguje, pomozte"
a stvrtina off-topic (vratane tohoto threadu :-)),
tak hrozi, ze ju ludia, ktori odpovede poznaju,
prestanu citat. Ja sam som v stave, ze obvykle
nakuknem len do threadov so zaujimavym subjectom
a pokial sa k newsom nedostanem tri dni, ide
dana varka do /dev/null rovno.

Pokial je jasne, ze clovek nastudoval co treba,
podal presny popis problemu a ide o oblast, v ktorej
som bud doma, alebo mam pocit, ze sa informacia
hodi aj mne, pomozem. Inak bohuzial - cas su peniaze
a ak niekto chce usetrit svoj cas pri citani manualov,
nech si zaplati skolenie alebo podporu.

Zdravi
--
				Stano