Origin pod Linux?

Filip Hroch hroch na monoceros.physics.muni.cz
Čtvrtek Březen 23 11:06:28 CET 2000

Cau,

nahrada za origin je 'xmgr' (standardni spoucast Debianu).
Umi zobrazovat data, prokladat nejake funkce. Vcelku dobry.
Porovnat s Originem to nedokazu, protoze ho nepouzivam.
xmgr jsem si zkousel, ale pouzivam na tyhle veci jiny
program.

Tabulkovych procesoru je asi vic, ale nikdy jsem zadny
nepouzil, dosud se me nepodarilo pochopit, k cemu tyhle
tabulkove procesory jsou.:-)))

F.Hroch