procmail a forward

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Čtvrtek Březen 23 11:37:18 CET 2000

On Thu, 23 Mar 2000, Petr Šafrata wrote:

> Zdravim
>
> Snazim se puzit procmail na filtrovani dosle posty a tak jsem dal do
> .forward
> "| IFS=' ' && exec /usr/bin/procmail -f- || exit 75 #YOUR_USERNAME"
>
> Jenze jak se zda procmail se mi vubec nepusti.
> Nevite v cem by byl problem log viz. dole

No predpokladam ze problem bude v smrh, tedy ze bude nutne v /etc/smrsh
udelat link na procmail.

Kazdopadne ale vetsina distribuci pouziva procmail jako likalni
dorucovadlo, takze si skuste udelat v home .procmairc a jsem si skoro
jisty, ze to bude fungovat i bez toho .forward.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Nekdy je rozumne o krok ustoupit, aby se prodlouzil rozbeh.