JFS / Logical Volume Manager?

Jan Kurik kurik na amis.cz
Čtvrtek Březen 23 12:09:44 CET 2000

On Thu, 23 Mar 2000, Petr Snajdr wrote:

> LVM - http://linux.msede.com/lvm/  (ted se tam vsak nejde dostat)
> JFS - http://oss.software.ibm.com/developerworks/opensource/jfs/
>
> IMHO pro vaznejsi veci zatim nepouzitelne

  LVM existuje jako patch pro jadra rady 2.2.X a v poslednich jadrech rady
2.3.X uz je zaclenene primo.
  S JFS zkusenosti nemam, ale v jadrech 2.3.X je uz myslim zahrnut
ReiserFS, ktery by podle toho co jsem o nem cetl mel byt snad uz celkem
pouzitelny.

  K tomu LVM - carovat s velikosti oddilu muzete v ramci jedne diskove
partition, pokud by jste chtel jit pres hranici partitioni ( myslim jako
hybat s jeji velikosti ), tak to je podle dokumentace mozne pouze za
pouziti PartitionMagic 4.0, ktery ale je ale nutno koupit.

--
Jan Kurik <kurik na amis.cz>