script v perlu

Petr Zapadlo zapadlo na support.melzer.cz
Čtvrtek Březen 23 12:44:13 CET 2000

Dobry den
koupil jsem si listek na Titanic a pokousim se naucit a pouzivat Perl.
Napsal jsemtakovy script, ktery ma v textu najit znak escape a podle
nasledujiciho znaku tam vlozit danou sekvenci.
Script vsak znak escape ignoruje a pouze mi prenese vstup na vystup (a prida
prvni radek).

Mohl by se mi na to nekdo mrknou a rici zda je to alspon principialne v
poradku?
Pripadne doporucit konferenci zabyvajici se perlem.

Dik moc

Petr Zapadlo

#!/usr/bin/perl

$sirka=10;
$vyska=12;
$uzke=7;
$char="";
$chard="";
$font="font{Courier-Ogonki@";
$bold="font{Courier-Bold-Ogonki@";

print ("\00","font{Courier-Ogonki@", $uzke,,"/", $vyska,"}","\n");
while (read STDIN, $char, 1)
    { if ($char ne "\27" ) {print $char;}
        else { read  STDIN, $chard, 1;
                if ( $chard = "G") {print ("\00",$bold,$uzke,"/",$vyska,"}");}

                elsif ($chard= "H" ) {print
("\00",$font,$uzke,"/",$vyska,"}");}
            }
};