VYRESENO: Re: samba - virtualni servery

Martin Trcka mtrcka na smpas.cz
Čtvrtek Březen 23 12:56:18 CET 2000

Dan Ohnesorg wrote (Čt, 23 bře 2000)

> Ja bych skusil do toho includu dat nejake to %M nebo neco takoveho, proste
> jmeno stroje a includovat dva ruzne konfiguraky.
>
> Ale nikdy jsem to nezkousel.

tato myslenka me napadla uz pri psani mailu, nicmene bod je vas...

udelal jsem si jeden univerzalni smb.conf, ktery obshauje pouze sekci [global]
a nic vic.
v teto sekci mam mimo jine:

netbios aliases = jmeno_virtualniho_serveru1 jmeno_virtualniho_serveru2 ... ....
include = /cesta/konf.soubor.%L  #nikoli %M

# %L je NetBios name, tedy to, co mam definovano v aliases

no a pak uz staci vytvorit jen prislunse konf soubory se spravnymi jmeny - tedy
/cesa/konf.soubor.jmeno_virualniho_serveru1 apod. kde mam definovy jednotlive
shares...

Diky

--
"...Naucte se milovat sve problemy"