Apache dotazy (FP98 atd.) II.

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Čtvrtek Březen 23 15:11:56 CET 2000

Miroslav BENES wrote:
:
: BTW jak se spravne maji nastavit dvoje stranky na jedne adrese ?
: Mam tu nastaveno :
[...]
: <VirtualHost 193.85.145.230>
               ^^^^^^^^^^^^^^

	Je to dobre, i kdyz tady lze mit i jmeno. Zda se mi to lepsi - je to
takova bezpecnostni kontrola na to, ze mate spravne DNS.

: Dotazy na Apache :
:  - muzu provozovat dve URL na jedne ip adrese vyse uvedenym zpusobem?

	Ano.

:  - jak se da zridit bezpecny pristup FP <-> Apache ?
: Podle dokumentace se ma pouzit port 443 + SSL. Jak se to da
: zprovoznit pod RH6.1cz ? Je to v nejakem balicku nebo se musi
: stahnout + kompilovat ?

	Je potreba mit apache s podporou SSL. Lze to udelat jednak pres
apache-ssl (www.apache-ssl.org) a jednak pres mod-ssl (www.modssl.org (sp?)).
Mod-ssl se mi zdal lepsi (no flames, please). Na druhe strane nevim, jestli
se nektery z tech modulu netluce s FP - to jsem nikdy nepouzil.

-Yenya

--
\ Jan "Yenya" Kasprzak <kas at fi.muni.cz>       http://www.fi.muni.cz/~kas/
\\ PGP: finger kas at aisa.fi.muni.cz   0D99A7FB206605D7 8B35FCDE05B18A5E //