Apache - struktura LOGu, analyza

Miroslav BENES mbenes na tenez.cz
Čtvrtek Březen 23 15:35:48 CET 2000

Preji krasny den !

Tentokrat mam drobny dotaz, na ktery urcite nebude tezke odpovedet.

Na serveru s Apachem (RH6.1cz, apache-1.3.9-5cs) se jednotlive
pristupy ukladaji ve tvaru :
<ipadresa> - - [datum+cas] "GET <url>"

Jak mam Apache presvedcit, aby misto ip adresy zapisoval do logu
hostname ? V konfiguraku jsem nasel a nastavil :

UseCanonicalName On

Ale nepomohlo to. Je potreba nastavit jeste neco ? Nebo jsem spatne
pochopil popis a timto se nastavuje neco jineho ?
Na stejnem stroji prikazem "nslookup <ipadresa>" bez problemu
potrebnou informaci obdrzim, takze chyba bude IMHO nekde v
konfiguraci Apache.

Jeste bych se chtel zeptat, jak zprovoznit HTTP-ANALYZE 2.0 pripadne
cim ho nahradit. Na starem serveru jsme pouzivali starou verzi, ale
ted se tou novou nemuzu domluvit. Po nainstalovani chci provest
analyzu, ale hlasi mi :

http-analyze 2.01pl15 (i586; Linux 2.2.5-15), Copyright 2000
RENT-A-GURU(TM) Generating statistics in directory
`/home/httpd/www.tenez.cz'
Reading data from `/var/log/httpd/access_log.zaloha'
[WARNING]: Unknown request method, skip line 70047: get" 400 -
[WARNING]: Unknown request method, skip line 70048: get" 400 -
[WARNING]: No hits at all?!?

a nic se nevygeneruje. Jako by se mu nelibil LOG soubor - No hits at
all ?? Ale jak mu mam domluvit ? Zkousel jsem parametr -F <logfmt>
nastavit na clf, dlf, elf, auto - ale porad se to chova stejne.

Diky za odpovedi.

Miroslav BENES
E-mail   : mbenes na tenez.cz
TENEZ Chotebor, a.s