full duplex - jak zapnout

Petr Soucek petr na ryston.cz
Čtvrtek Březen 23 16:48:42 CET 2000

Mirek Kokrda wrote:

> Nazdar Lidi,
>
>  převádím jeden fileserver z w95 na linux a při zkušebním provozu
> jsem zjistil, že linuxový stroj je podstatně pomalejší i když hardware
> je téměř totožný.
>  Odhaduji, že je to tím, že na win mám zapnut full duplex a na
> linuxu nevím jak na to.
>  Karta je to PCI 3c905-TX 100MBit od 3 COMu.
>  Poradíte někdo?

Tak zaprve bych kartu nastavil tim dosovym setupem, co se k ni dodava.

Je to skutecne puvodni 3C905, ne 3C905B nebo 3C905C? Na "B" a "C" mam
lepsi zkusenosti s driverem od 3com nez od Donalda Beckera.

Zkontrolujte si, jestli mate aktualni verzi driveru na:
http://cesdis.gsfc.nasa.gov/linux/drivers/vortex.html
Je tam taky spousta rad a odkazu.

No a tady:
http://cesdis1.gsfc.nasa.gov/linux/diag/
je program vortex-diag a mii-diag, kterym se muzete podivat, co se deje.

Zdravi

Petr Soucek