ADMIN: snizeni sumu v konferenci

Ferdinand Mraz fmraz na quelle.sk
Čtvrtek Březen 23 17:11:04 CET 2000

Jan Kasprzak wrote:

>         Dobry den,

> - pokud do konference prijde mail od nekoho, od koho jeste zadny mail
>         neprisel, vratit mu tento prispevek s tim, aby si jeste jednou

ak mozem tak toto radsej nie.

> - pridavat k takove te posledni radce, co se pridava ke kazdemu prispevku,
>         jeste jeden radek s ruznymi informacemi z Meta-FAQ - napriklad:

toto je dobry napad.

A napadla ma este jedna vec, asi dost mimo.
Vytvorit adresu: flame na linux.cz, pokial by nieco spadalo do tejto oblasti
na linux na linux.cz tak nastavit filter na Subject daneho flame a presmerovat
vsetkych z danym Subjectom. Potom by sa pohadali a zas ukludnili a vratili. :)
Toto je neralizovatelne ja viem.

Pekny vecer

--
Ferdinand Mraz