ssh 2.0.13

Radovan Garabik garabik na melkor.dnp.fmph.uniba.sk.spam
Čtvrtek Březen 23 17:22:32 CET 2000

Vladimír Beneš <Vladimir.Benes na pvt.cz> wrote:

 :>
 :>> tedy
 :>> sshd nemusi vubec figurovat a spojeni s klientem vyrizuje sshd primo
 :>> (demon sshd ciha na danem portu) a neni spousten demonem inetd. Nebo
 :>> je to v redhatu povine provazano s inetd?
 :>
 :>Neni (zaplat pambu). Pri kazdem spusteni si sshd generuje
 :>keypair, coz muze par vterin trvat. Pokud by to melo byt pri
 :>kazdem spusteni z inetd (tj. pri kazdem paketu na port 22), tak tu
 :>mame DoS jako kdyz vysije.

man inetd, klucove slovo .max :-)

cize to nemusi byt az taky problem

 :>
 :>(Jinymi slovy, sshd z inetd je blbost. sshd ma zakompilovano
 :>libwrap, takze hosts.{allow,deny} umi samo. Na nic jineho uz ten
 :>inetd fakt nepotrebujete.)

asi na pamat...
uz som bezal sshd na pocitaci so 4MB pamate... tam to bolo dost citit ak
nieco bezalo ako demon.

 :     V poradku, reagoval jsem na informaci, ze:

 : """ - (zacatek citatu)
 :  Novotny Petr <Petr.Novotny na txn.cz> wrote:
 :   Po zdarne kompilaci a instalaci baliku %subject%.tar.gz na redhatu
 :   6.2beta mi po napojeni se klintem k serveru (sshd poustim pomoci inetd)
 :   ....
 : """ - (konec citatu, pokracuje to vylicenim chyby)

 :     ... takze pokud se na danem stroji sshd spousti pomoci inetd a soucasne
 : je sshd spusteno pri startu, potom pri pokusu o pripojeni pres ssh muze
 : nastat na serveru chaos.

ale nemal by
podla toho co sa spusti prve, obsadi si to port a druhe sa uz k tomu
nedostane
cize v zavislosti na usporiadani /etc/rc.d but zostane bezat sshd ako demon
alebo z inetd.

problem je v tom ze nove ssh2 ma nejaky bug a pri pusteni z inetd nefunguje.

| Radovan Garabik http://melkor.dnp.fmph.uniba.sk/~garabik/ |
| __..--^^^--..__    garabik @ melkor.dnp.fmph.uniba.sk     |