Origin pod Linux?

Jarda izak-conf na martin1.fpf.slu.cz
Čtvrtek Březen 23 18:36:44 CET 2000

On 23 Mar 2000, Radovan Garabik wrote:

> Jan Marik <marik na marilyn.uochb.cas.cz> wrote:
>  : Pred par lety jsem narazil na beta verzi  programu KOrigin pro KDE. Zkuste se
>
> a beta verzia to aj zostala... mne sa to ani nepodarilo skompilovat, ked som
> to naposledy skusal (a stranka je asi 2 roky neupdatovana)

Mi se to podarilo skompilovat:
Alem musl jsem pridat do toho druheho config file (ne Makefile) includy k
kde (-I/usr/include/kde)

Pak jsem musel vzit starsi nan.h
compat-egcs(ten co je v redhatu) a ve dvou souborech jsem prepsal <nan.h>
na "nan.h" a ten jsem nakopiroval k tomu souboru kde jsem to editoval.
proste ten ne ten z /usr/include/bits/nan.h, ale ten z
/usr/i386-glibc20-linux/include/nan.h

Pred kompilaci je nutno jeste nastavit export QTDIR=/usr/lib/qt-1.44
Editovat ten druhy config soubor a tam: adresar kde jsou zdrojaky, pak
jeste libqt.so (je tam spatna cesta) pak muzete kompilovat a ono se vam to
zastavi se nemuze neco spostit, ten soubor tam ovsem je a staci k nemu
nastavit PATH (export PATH=$PATH:/.../..zdrojaky koriginu.../..cesta k
tomu souboru.../)

A pak se to prelozi a staci dat make install a hezhy to funguje.

Jarda