mc: command line history

Michal Krause michal na krause.cz
Čtvrtek Březen 23 18:06:01 CET 2000

On 23/03/2000, Jarda wrote:

> Proč mc používá ve stavu vypnutých panelů (Ctrl-O) jinou historii
> příkazové řádky? Dovádí mě to k šílenství.

Protoze pod nim bezi shell, ktery se stara o historii sam, kdezto v
pripade zobrazenych panelu se vedou vlastne historie dve - shellova a
midnightova vlastni. Smerem dolu se povel samozrejme dostane, protoze
ho ve finale spousti tentyz shell, ale nahoru to uz nejde...

S pozdravem

Kdyz instalujes novy motherboard, over si, jestli jadro detekuje spravne
dostupnou operacni pamet.                         Stare aztecke prislovi