Ako rozchodit modem na ttyS3 ?

Svato H. ludia na miesto.sk
Čtvrtek Březen 23 21:52:32 CET 2000

Nejedna sa o softwarovy modem a vo win to funguje
slusne-samozrejme po dodani prislusnych ovladacov.
Je to na doske M748MR.

Od: Radek Skokan <skokan na lanprojekt.cz>
Komu: <linux na linux.cz>
Odoslané: 23. marec 2000 6:35
Predmet: Re: Ako rozchodit modem na ttyS3 ?

> Docela bych si typnul, ze modemy integrovane na MB budou takove pofiderni
a pod Linuxem nemusi treba vubec fungovat. Mohl by to byt softwareovy modem,
na ktery potrebujete ovladace (ty jsou jiste k desce prilozeny pro windows).
Pak, jestli to komunikuje pres PCI, Linux umi jen do urcite oblasti pameti.
Je to vsechno hezky popsano v Modem-HOWTO. Neni nad externi nebo pomaly ISA
modem...

> Radek

ttyS3 alebo 4. Vsetko som nakonfiguroval cez kppp ale ked sa chcem pripojit
napise mi ze port (alebo modem) je zaneprazdneny. Usudzujem z toho ze asi
bude treba do conf.modules alebo do nejakeho scriptu dopisat nejaky kod na
detekciu ttyS - neviem vsak aky ( nikde som sa to nemohol docitat ).