ssh 2.0.13

Peter Lacus zorba na pobox.sk
Čtvrtek Březen 23 00:40:55 CET 2000

Petr Novotny wrote:

> (Jinymi slovy, sshd z inetd je blbost. sshd ma zakompilovano
> libwrap, takze hosts.{allow,deny} umi samo. Na nic jineho uz ten
> inetd fakt nepotrebujete.)

Obycajne to vyhodne nie je, ale viem si predstavit situaciu: vzdialena
masina, v /etc/hosts.allow bude pri sshd len ip masiny, z ktorej robim
spravu. SSH sa bude spustat cez inetd len v case, ked sa pripojim -
usetrim tak nejake miesto v pamati a na spravovanej masine bude bezat o
proces menej (cim menej beziacich sluzieb, tym lepsi spanok
administratora :-)). To, ze sa pri mojom pripojeni vygeneruje vzdy novy
kluc vobec nevadi, mozno je to skor vyhoda.

Bedo.