For ADMIN : Spamming

Petr Cech cech na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Pátek Březen 24 08:34:36 CET 2000

Ing. Václav Peroutka napsal:
> Tak kdyz uz se tady bavime o spammingu, mne chodi skrz linuxovskou
> konferenci
> spammaily ( zrovna pred chvili treba od invest600 na email.com). Az ted jsemi

Hlavne nezacina diskuzi o pouziti MAPS, DUL, ORBS - na jendom listu o tom det
byl (je) hroozny flame.

> vsiml, ze uplne dole je META-FAQ atd...
>
> Tedy se tazi :
> 1. Proc maji povoleno prispivat lidi z neautorizovanych emailu.

Me osobne prijde jako hrozny opruz mit povoleno posilani mailu jenom z
prihlasene adresy. Hlavne u konferenci tohoto razeni.

> nebo 2. kdyz uz se autorizuji, proc se po takovem spamu NADOZIVOTI nesmazou

				Petr Čech
           cech na atrey.karlin.mff.cuni.cz