Komunikace pres SOCKET

Nehasil Petr scipraha na applet.cz
Pátek Březen 24 09:27:16 CET 2000

Stanislav Sipek wrote:

> Preji dobry den

Taktez,

> Prosim, muze mi nekdo objasnit, kdyz posilam zpravu pomoci socketu na jiny
> pocitac, zda je jeji delka nejak omezena? Jak se prinicipielne vlastne posle
> velmi dlouha zprava (napr. 20kB), kdyz ji poslu pomoci prikazu
>
> write (socket, zprava, strlen(zprava)+1);
>
> Potreboval bych vedet zda muzu posilat lib. dlouhe zpravy nebo zda je jejich
> delka nejak omezena.

Delka je omezena. Dost se to vymstilo pri posilani obrazku. Preneslo se jen
prvnich 64KB.Nicmene ani to neni zaruceno. Je treba si hlidat kolik se opravdu
preneslo - to vrati write
a pak poslat zbytek, zas se podivat....az prenesete vsechno.
Pekne je to popsano v knize Programovani siti operacniho systemu unix od
W.Richarda Stevense.
Hodne uspechu
                            Petr Nehasil