Beginner: otazka

Vladimir Busek busek na fnplzen.cz
Pátek Březen 24 11:25:13 CET 2000

Dracula wrote:

> 1) cesta k interpreteru je spravna - je tam radek #!/bin/sh coz by melo bejt
> OK
>
> 2) prava jsem nastavil v X, jako spustitelnej je oznacenej (na konzoli mi to
> pri volbe -f, nebo -F ted nevim presne, vypisuje za jmeno *, coz by
> spustitelne soubory urcovat melo)
>
> 3) jo, jasne - jsem v adresari se skriptem INSTALL.
>
> Mimochodem - nevim cim to je, ale pod Windows je to velkejma pismenama, ale
> kdyz udelam ls pod Linuxem, je to malejma... To je divny, ne? Nebo to tak ma
> bejt?

Jaka Windows mate na mysli? Microsoft? Vy to mate na fatce? Jestli
ano, (thread jsem nesledoval), tak tam atribut x nenastavite. Zkuste
to tedy nakopirovat na ext2fs a nastavit ten atribut. Nebo zkuste
poslal siroky listing (ls -l) toho adresare.

> Zkousel jsem to obema moznostma, ale nic nefunguje...

 Ing. Vladimír Bušek                          job phone 019/740 2799
 Linux registered user # 143708