ADMIN: snizeni sumu v konferenci

Vladimir Busek busek na fnplzen.cz
Pátek Březen 24 12:21:32 CET 2000

Jan Kasprzak wrote:

>         Dobry den,

I Vam.

>         v teto konferenci v posledni dobe pomerne dost vzrostly ruzne
> flames a off-topic prispevky. Mam par napadu, jak snizit uroven sumu
> v konferenci:

Vsimnete si, kdo a jakym zpusobem ten sum dela -- je-li to opakovane i
prez napominani (i vase), nestalo by za to jim neco udelat (nevim co)?
Ja osobne jsem jiz nekolikrat SOUKROME odpovidal na OT dotazy. NIKDY
do konference. Ale co nekteri posledni dobou vyplozuji... Pripada mi,
ze jsou to lidi, od kterych jsem mnoho rozumnych rad nevidel a oni se
tak chteji v konferenci take ukazat.
Resenim neni zalozit novou konferenci. Myslim ze ani nejsou resenim
Vami navrhovane body (ac mi pripadaji pomerne rozumne). Pomoci nich se
snad podari usmernit nekolik neznalych lidi, kteri jsou lini si
MetaFAQ precist. Ten zbytek blbcu, kteri jsou natolik neslusni, ze i
pres verejne napomenuti, odstavce ve FAQ a pod. toto vse ignoruji,
zrejme budou ignorovat i tuto vasi snahu.
No a reseni? Nevim, snad nejaky AI system, ktery bude maily nejak
rozume tridit. Rozhodovat by mohl podle obsahu (ha, ha, ha), podle
_zkusenosti_ s danym clovekem (kdo je bude zadavat? Dalsi prace (pro
vas) navic).

> - pokud do konference prijde mail od nekoho, od koho jeste zadny mail
>         neprisel, vratit mu tento prispevek s tim, aby si jeste jednou

To by me asi nastvalo, kdyz by mi tohle prislo :-) I kdyz bych to asi
pochopil. Tohle opatreni bude mit spis vliv na _poucitelne_ novacky.

> - pridavat k takove te posledni radce, co se pridava ke kazdemu prispevku,
>         jeste jeden radek s ruznymi informacemi z Meta-FAQ - napriklad:

To by slo.

> -Yenya
>
> --
> \ Jan "Yenya" Kasprzak <kas at fi.muni.cz>       http://www.fi.muni.cz/~kas/
> \\ PGP: finger kas at aisa.fi.muni.cz   0D99A7FB206605D7 8B35FCDE05B18A5E //
> \\\             Czech Linux Homepage:  http://www.linux.cz/              ///
>  Its purely bandwidth.  If it was 40 instances of Miguel reading web pages
> flat out over 100baseT you would definitely be right. But its not...  (Alan)

Suma sumarum, myslim, ze se nekolik poucitelnych pouci, ale pri dalsim
rozpoutani OT diskuze ala Re:Linux se opet dalsi pridaji. To by chtelo
resit bud nejakym filtrem na serveru, ktery by maily z OT threadu
nepoustel, nebo sbiranim _trestnych_ bodu (+ sankce). To ovsem ocekava
rychlou reakci spravce na vznikajici OT thread (nebo zpetnou analyzu
pro udeleni trestnych bodu) + dalsi prace navic. Takze jsem skeptik --
holt se musime smirit, ze s pribyvajicim poctem clenu bude pribyvat i
sum. Nebo ne?...

Jsem zvedav, jak to chcete resit (bez ironie -- take me to mnozstvi
mailu stve). Hodne uspechu.

 Ing. Vladimír Bušek                          job phone 019/740 2799
 Linux registered user # 143708