Prenos velkeho souboru na Sambu

Jan Marek jmarek na pf.jcu.cz
Pátek Březen 24 14:07:51 CET 2000

Dobry den,

Jaromir Bosko wrote:

> Mam problem,
> pri prenosu velkeho souboru cca nad 100MB z Win95 na Sambu 2.0.6 na Linuxu
> RH6.1 mi to po 70MB spadne. Samba prestane byt videt v siti a obracene stroj
> s linuxem prestava videt okolni prostredky ( napr Novell server). Opakovany
> restart Samby nepomuze, musim restartovat cely stroj. Nejaky napad ?
> Je dost potupne, kdyz musim restartovat do Win a tam prenos uskutecnit.
> Karta  id: 0x34  io: 0x300 eth0: Intel EtherExpress Pro/10 ISA

neni nahodou ta karta napojena na 100/10 switch, nebo hub? Pak
bych jeste zkusil nastavit natvrdo konfiguraci toho portu na
switchi/hubu na 10Mbps/half duplex a odzkouset... Ono je mozne,
ze to ma problemy s domlouvanim rychlosti...

> --
>
> Jaromír Boško

Zdravi
Honza Marek
--
Ing. Jan Marek
mailto:jmarek na email.cz, tel.:038/777 30 72