Jak rozchodit 2 stejné sí»ové karty 3COM EthLink III 3C509B-TPO v jedno PC ?

Karel Dudasek dudasek na vtopu.army.cz
Pátek Březen 24 14:14:55 CET 2000

On Fri, 24 Mar 2000, Pavel Studnička wrote:
> Mám taková problém, nemohu zaboha rozebehnout současně obě sí»ové karty
> 3COM EthLink III 3C509B-TPO, systém LINUX RED-HAT 4.2 vľdy hlásí a
> detekuje jen tu, která má niľąí HW výrobní číslo.
> Nepomohlo ani (dle HOWTO manuálu) abych při startu řekl
> lilo: linux 0,0,eth0 ether=11,0x210,eth1 tj. abych té první nepřiřadil
> pri startu ľádný port a IRQ a té druhé jej přiřadil.
> Neznáte někdo pomoc ???
Nabootuj z DOSovske diskety a v PC mej jednu z nich. Spust
konfiguracni soubor a vypni PnP a nastav natvrdo IO port a IRQ.
Pak pridej druhou kartu a udelej s ni totez.
No a pak muzes bootovat ether=0,0,eth0 ether=0,0,eth1.
Jen si musis pohlidat podle Ethernet adresy, ktera je ktera.
Uz to tady v konferenci bylo, ze ovladace pro 3comky nemaji rady
nastavovani parametru.
                             Karel Dudasek
e-mail: Karel.Dudasek na vtopu.army.cz      Karel.Dudasek na dobruska.cz
Spravce poc. site	VTOPU            Mirova 812
tel: +420 443 673693	Cs. Odboje       518 01 Dobruska
fax: +420 443 673620	518 16 Dobruska  tel: +420 443 22509

Daląí informace o konferenci Linux