ADMIN: snizeni sumu podruhe

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Pátek Březen 24 15:28:34 CET 2000

	Jak jsem psal vcera, implementoval jsem omezeni, ze prvni prispevek
do konference se odmitne s nize uvedenym textem. Zaroven jsem zacal pracovat
na pridavani jednoradkovych tipu na konec prispevku z konference. V budoucnu
bych chtel, aby vsechny tipy byly dostupne na www.linux.cz a odkazovane
i z Meta-FAQ. Chtel bych vas pozadat, abyste prosli Meta-FAQ a pripadne
tipy poslali na adresu <linux-tips na linux.cz>. Jako tip se zaradi pouze
prvni neprazdny radek vaseho mailu (a samozrejme do databaze tipu to pridam
az po lidske kontrole). Chtel bych vyuzit dobrovolniky k vytvoreni
teto databaze tipu. Adresa <linux-tips na linux.cz> bude take v Meta-FAQ,
aby casem mohly pribyvat dalsi tipy.

	Dekuji vsem, kteri mi poslali svuj nazor. A ted uz zpatky k Linuxu.

-Yenya

Mail, ktery se posle v odpovedi na prvni prispevek do konference:
        Dobry den, tady je listserver linux.cz,

        obdrzel jsem Vas prispevek, zaslany do konference linux\@linux.cz.
Podle mych zaznamu od Vas jeste zadny prispevek do teto konference neprisel.
Vzhledem k tomu, ze tato konference ma pomerne velky provoz, zavedl spravce
konference nasledujici opatreni:

        Prvni prispevek _neni_ do konference odeslan, ale je vracen odesilateli
s komentarem, ktery prave ctete. Zaroven si listserver ulozi vasi adresu,
a pokud tento prispevek poslete jeste jednou, je jiz propusten do konference,
stejne jako vsechny dalsi prispevky od Vas. Nez vsak zkusite poslat
prispevek do konference znovu, prectete si prosim jeste jednou pravidla
pro pouzivani teto konference (prilozena na konci tohoto mailu). Zejmena
zkontrolujte nasledujici:

- jestli Vase zprava ma spravne zvoleny Subject
- jestli se neptate na neco, co jiz bylo zodpovezeno a je v archivu na webu
- jestli znate dostupnou dokumentaci a neptate se na neco, co muze byt
        zodpovezeno pouhym nahlednutim do README nebo manualove stranky.
- jestli Vase zprava opravdu souvisi se zamerenim konference
- jestli neni lepsi zpravu zaslat do nejake jine konference, ktera ma k danemu
        tematu blize.

        Adresa odesilatele, kterou si pro priste zapamatuji:

$sender

	Omlouvame se za zpusobene problemy, ale velky provoz v konferenci
si vynutil tento pristup. Pokud mate problemy s touto konferenci a v Meta-FAQ
nenaleznete odpoved, muzete se obratit na spravce konference na adrese
<linux-owner\@linux.cz>. Prikladam kopii Meta-FAQ listu a vasi puvodni zpravu.

        S pozdravem

-listserver linux.cz

\ Jan "Yenya" Kasprzak <kas at fi.muni.cz>       http://www.fi.muni.cz/~kas/
\\ PGP: finger kas at aisa.fi.muni.cz   0D99A7FB206605D7 8B35FCDE05B18A5E //
\\\             Czech Linux Homepage:  http://www.linux.cz/              ///
 Its purely bandwidth.  If it was 40 instances of Miguel reading web pages
flat out over 100baseT you would definitely be right. But its not...  (Alan)