zdielanie NTFS particie

Marian Cavojsky cavo na soria-grey.sk
Pátek Březen 24 19:04:57 CET 2000

Dňa Pi, 24 mar 2000 ste napísali:

> Preco? Pokial viem existuje 1 disketova verzia linuxu, ktorou
> urobite zmenu pswd na NT na NTFS partisne. Teda dokaze i zapisovat.
> Zaver: existuje v linuxe rw na ntfs. Preco nezapisovat neviem.
>
> Zdravi
> Malik

Existovat existuje, ale zatial je dost nebezpecny (nie je odladeny). O jednu
particiu som takto pred par mesiacmi prisiel. Odvtedy som to neskusal.
Bol to len moj sukromny nazor, a ako som si vsimol v konferencii sa k tomuto
priklanalo viac ludi. Uz to tu islo asi pred dvoma mesiacmi.

--
Marian Cavojsky
cavojsky @ soria-grey.sk