Instalace DHCP

Roman Kolbábek rkolbabek na volny.cz
Pátek Březen 24 19:26:08 CET 2000

Zdravim,

delam sve prvni krucky s LINUXEM. (RedHat 6.1CZ). Po uspesnem rozbehnuti
DNS serveru chci vyzkouset DHCP server. Podle "DHCP mini-HOWTO" jsem si
stahl DHCP ver.2.0 z ftp://ftp.isc.org/isc/dhcp/ . Naucil jsem se ovladat
GUNZIP a TAR :) a rozbalil soubor do adresare "/root/dhcp/dhcp-2.0/".
Podle navodu jsem spustil "./configure". Pak mam postupne spustit "make" a
"make install" ale dostavam hlasku "bash: make: command not found". V cem
delam chybu ? Poradi mi nekdo ?
(X Window zatim nepouzivam)

A jeste dve doplnujici otazky:
Kdyz dam prikaz "ls" jak poznam co je ve vypisu adresar a co soubor ?
Jak primountuji disketu porizenou pod WIN98, aby byly videt dlouhe nazvy
souboru ? Jde to vubec ? "-t msdos" to zkrati na nazev 8.3

Diky moc,

--
Kolbis

rkolbabek na volny.cz