XFree86 4.0 - ceska klavesnice (mrtve klavesy nechodi?)

Pavel Lisy pali na tmapy.cz
Pátek Březen 24 23:22:43 CET 2000

> Narazil jsem vsak na dalsi musku. Nejak se mi nedari nadefinovat klavesnici.
> instalator nabizi ceskoslovenskou, ta ale nejak neumi mrtve klavesy. Zkousel
> jsem rozbehnout czsk (mam totiz RH 6.1cz), ale nejak se nemohu prokousat temi
> redhatimi skripty, kde se to vlastne zapina, resp. tam se to dela pomoci
> setxkbmap, ktere zrejme v XFree4.0 neni. Funguje vam to nekomu spravne?
> Mohli byste me nasmerovat? Nerad bych se ted vracel zpet. Cesky totiz psat
> nutne potrebuji.
Tak se mi podarilo pres xkbsel nastavit cekou klavesnici od Stana Meduny, ale
zustal problem s mrtvymi klavesami. Nedostanu je nikam. Vypada to tedy na chybu
v XFree. Mohl by mi to nekdo znaly veci vysvetlit nebo pripadne potvrdit, ze
tato chyba existuje a nejde s tim nic delat (bez upravy kodu)?

> Jeste jedna muska. gvim 5.6 cz hlasi: Failed to open input method
> rekl bych, ze to souvisi s XIM vstupni metodou, pomoci niz bez problemu
> funguji mrtve klavesy. Nevite jestli to lze nekde nastavit?
Zda se, ze se mezi jednotlivymi verzemi zmenilo dost veci. Myslite ze by
pomohla rekompilace, nebo je to uplne mimo?

Pavel

E-Mail: Pavel Lisy <pali na tmapy.cz>
Date: 24-Mar-2000
Time: 23:15:41