Je mozne rozchodit PCI interny modem na zakl. doske v Linuxe?

XXr@sT!Tc0_23 cierny na intrak.tuke.sk
Sobota Březen 25 10:05:03 CET 2000

mozno nijako, ak je softwarovy, co s velkou pravdepodobnostou je (svedci o
tom znacka dosky a ze je interny), tak to nepojde...skuste sa pozriet na
www.penguin.cz, su tam nejake howto k rozbehaniu hardwaru...nie som si
isty, ci je naozaj softwarovy...a  pockajte si aj na iny nazor :))

				XXr na sT!Tc0_23
MATLAB rulez......U2 rulez.....Linuz rulez.....TeX tiez :-))

The three Rs of Micro$oft support:  Retry, Reboot, Reinstall