Problem s Apache mime.type pdf

Sobota Březen 25 17:20:57 CET 2000

On Fri, 24 Mar 2000, Jan Mura wrote:

> Pouzivam jako Web Server Apache 1.3.6 na RedHatu 6.0. Mam problem s
> odkazy na pdf soubory. Po kliknuti se v prohlizeci objevi jenom
> prazdna stranka s url na dany pdf soubor. Dival jsem se do
> /etc/httpd/conf/mime.types a zda se mi vsechno v poradku, t.j.
> applicaton/pdf     pdf.
> Jako klienty pouzivam ruzne verze MSIE, ale v tom by snad problem byt
> nemel. Jine typy souboru fungujou spravne.

Presne tohle mi vyvadel Acrobat Reader plugin (do wokenniho NN), kdyz mel
spatnou naladu (coz bylo po pravde skoro porad). Nicmene zakladni rada,
jak zjistit, na ktere strane je chyba, spociva v tom, ze proste udelate
"telnet server 80", zadate "HEAD /..uri.. HTTP/1.0\n\n" a pak se podivate,
jestli to vrati spravne udaje, napr. "Content-Type". Nebo odsnifujete, co
si klient se serverem posilaji.