Instalace DHCP

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Sobota Březen 25 11:49:50 CET 2000

On Fri, 24 Mar 2000, Roman Kolbabek wrote:

> Zdravim,
>
> delam sve prvni krucky s LINUXEM. (RedHat 6.1CZ). Po uspesnem rozbehnuti
> DNS serveru chci vyzkouset DHCP server. Podle "DHCP mini-HOWTO" jsem si
> stahl DHCP ver.2.0 z ftp://ftp.isc.org/isc/dhcp/ . Naucil jsem se ovladat
> GUNZIP a TAR :) a rozbalil soubor do adresare "/root/dhcp/dhcp-2.0/".
> Podle navodu jsem spustil "./configure". Pak mam postupne spustit "make" a
> "make install" ale dostavam hlasku "bash: make: command not found". V cem
> delam chybu ? Poradi mi nekdo ?

Chtelo by se rici: typicka chyba zacatecniku.

Pri instalaci jste nezadal Vyvojove prostredi, zrejme jste si nemyslel, ze
kdy budete neco kompilovat, ale ted je to potreba....
Takze baliky make, gcc, gcc-devel, *-devel budou co nevidet potreba,
samozrejme hlavickove soubory od kernelu a dalsi...

R.V.

| Radek Vybiral				           Radek.Vybiral @ vsb.cz |
| Technical University of Ostrava               http://www.vsb.cz/~l92494 |
| Czech Republic                                    GSM: +420 602 473 670 |
| Projects: Admin on darksys.vsb.cz		    http://darksys.vsb.cz |
| NEW! Czech: Sluzby automobilistum	          http://www.automobil.cz |
|     J.W Goethe: "Prestoze svet stale pokracuje, mladi lide musi	  |
|	           vzdy zacinat od zacatku."				  |