virtualni fonty

Jiri Kastner jr. indy.j na worldonline.cz
Neděle Březen 26 15:48:53 CEST 2000

> existuje taky balik, myslim, ze se jmenuje t1utils, kterym .pf[ab]
> prelozite do type3 (neb neceho na ten zpusob, proste textu v postsriptu),
> ten pak oeditujete libovolnym textovym editorem a zase zkonvertujete
> zpatky do type1 :)
Ten mam, ale ja mel na mysli nace na zpusob FontMaker (nebo jak se jmenuje ten
soft za $400), takhle bych si musel kazdy pismeno hodit na papir a rozmerit ho
a pak to nejak prevest do textovy formy atd., proste neco GUI, kde clovek
akorat taha mysi a kresli si tam pismenka a ty pak uklada do Type1 formatu.

I kdyz to me tak netrapi, protoze vdycky jde prevezt TTF font do Type1, me
spise trapi jedna vec, mam asi 800 zakladnich eg. hieroglyphu ve ctyrech
fontech (TTF), a potrebuju udelat jeden virtualni font, a nebo je prevest do
Type1 a nejak z nich udelat jeden velkej, abych ho mohl nejak zmapovat pomoci
unicode. Akorat nevim jak. Smejdil jsem po netu a zjistil jsem, ze popis
formatu Type je v "PostScript Language Reference Manual", kterej je i v PDF
podobe, ale je to silene velky a po modemu (14.4kb/s) je to na dlouho.
Samozrejme, ze jsem zadny ty programky nenasel. Ani na Freshmeat.net, nebo
linuxberg.cz.

S pozdravem
Jiri Kastner.