Debian 2.1

Miroslav Lednicky lednicky na spszl.zln.cz
Neděle Březen 26 16:08:12 CEST 2000

Dobry den,

    tak jsem se konecne odhodlal a rozhodl jsem se, ze natrvalo
prejdu z libc5 na glibc (pozde, ale prece). RH mi nejak nepadl
do oka a tak jsem nakonec pouzil Debian 2.1. Vyvstaly ovsem
problemy (to se dalo cekat pri prechodu na jinou distribuci).

Krome jineho mne trapi nasledujici:

1. pokud chci konfigurovat jadro pomoci xconfig,
tak pri kazdem pokusu o konfiguraci tematu (tedy po kliknuti
na prislusne policko) mi to hodi hlasku:

Error: unknown, floating-point error, errno=84.

2. Zde mockrat probirana stabilita Netscape 4.5. Na libc5 to nekdy
bezelo (bez preruseni) i tyden. Tady je doba mezi pady asi 5 minut
brouzdani. To prece neni normalni. Kde hledat chybu?

Pripadne, da se NC 4.5 pro libc5 tady provozovat? Zkousel to nekdo?

3. Pod Xkama mi nefunguji LEDky na klavesnici. Jinak klavesnice (i
ceska)
funguje O.K..

            Za rady dik!

                  Miroslav Lednicky

Miroslav Lednicky - spravce Internetu na SPS Zlin

e-mail: lednicky na spszl.zln.cz, Miroslav_Lednicky na ataraxia.fido.cz

ICQ: 30452115

FIDO:   2:421/46.10 na fidonet.org

WWW:   http://www.spszl.zln.cz/~lednicky