ABIT BP6

Stanislav Meduna stano na trillian.eunet.sk
Neděle Březen 26 19:33:45 CEST 2000

On 25 Mar 2000 19:44:19 GMT, Leos Bitto wrote:

: BP6 je nejlevnejsi SMP deska co se da sehnat, a mozna i diky tomu jsem s ni
: mel spoustu potizi. Podle ohlasu v konferenci linux-abit na geek.net ktera
: je zamerena na provozovani Linuxu na teto desce nejsem ani zdaleka sam.

Na druhej strane je spusta ludi, ktori problemy nemaju a nie
vzdy je na vine HW. NT-cka mi mrzli neustale a z mailing listov
som mal dost hlavu v smutku. Potom prisiel SP6 a odvtedy
nezdochli ani raz. Linux mi so stabilnym jadrom tiez nespadol
ani raz. Masina ale nejde v trvalej prevadzke, takze
moje skusenosti nemusia byt signifikantne.

: Mozna se to casem zmeni, jestli Abit vyda konecne BIOS bez chyb, ale do
: te doby ji kupovat nedoporucuji.

Resp. odporucam kupit iba v pripade, ze je predajca bez reci
ochotny ju zobrat naspat, pokial sa vyskytnu problemy.

Zdravi
--
				Stano