HZ value ??

Stanislav Meduna stano na trillian.eunet.sk
Neděle Březen 26 18:37:58 CEST 2000

On 23 Mar 2000 11:47:25 +0100, Pavel Kankovsky wrote:

:> Dnes dava w tento vypis :
:> Unknown HZ value! (26) Assume 100.
:                      ^^
: Zjistete, kde to cislo vyhrabal (a pripadne co tim chtel rict, protoze z
: tohoto napisu mi nutne nevyplyva, ze by to mela byt zjistena hodnota HZ),
: a treba se neco zajimave dozvite.

Toto mi robil, ked som sa raz babral s Alanovymi ac verziami
a potom na to patchol patch z hlavnej vetvy. Vtedy som
ziskal skutocne obdivuhodne jadro - kym som prisiel
na to, co sa vlastne stalo... :-)

Ale k veci, to je pokial viem skutocne staticka hodnota
a urcite sa nepocita pocas behu. Pokial to jedro
nebolo rekompilovane, obavam sa, ze proste niekde
vypadol bitik pamati alebo ze to zbabral nejaky
modul.

To: povodny pisatel: co vypise nasledovny programcek?

#include <unistd.h>
main() { printf("%d\n", sysconf(_SC_CLK_TCK)); }

Zdravi
--
					Stano