ghostscript a tisk fotek na HP815

Martin Hejna m.hejna na worldonline.cz
Neděle Březen 26 20:17:05 CEST 2000

Mam HP815C (PCL3). Barevny tisk napr. testovaci stranky
(jednoducha grafika) je Ok.

Jedinej problem je, ze gs pri tisku fotek ty fotky priserne
vyrastruje (mam dojem, ze se tomu rika dithering). Proste
barevnej bod, pak dlouho nic (1mm) a pak dalsi barevnej
bod. Pritom prevod napr. do jpg udela gs dobre (potvrzeno
nactenim do gimpu). Tedy umi to i bez ditheringu.
Dela to pri pouziti ovladacu cdj670 i hpdj.
Ovladace cdj850 i cdj890 nejsou s moji tiskarnou kompatibilni.

Celkem by mi i stacilo fotky tisknout z gimpu, ale ten moji
tiskarnu nepodporuje -- 600 series je strasne kontrastni a
dela stejne ten neprijemnej dithering, 800 series neni kompatibilni.

Muj problem tedy je, jak gs donutit aby mi nedelal dithering
pri tisku na HP.

Mam gs 5.10, gimp 1.0.4   (RedHat 5.1cz)

diky.
Martin Hejna   m.hejna na worldonline.cz