Debian 2.1

Miroslav Lednicky lednicky na spszl.zln.cz
Neděle Březen 26 21:47:38 CEST 2000

Petr Cech wrote:

> hmm. Podivejte se, jestli ve zdrojacich nemate zbytky predchozich kompilaci
> tcl a smazte je.

Udelalo mi to i napoprve. Na libc5 (Slack) ani na RH 6.0 se mi to nestalo.

> Ano. Nainstalovat libc5 an xlib6 a xpm4.7 (snad je to vse)

A ma s tim nekdo zkusenosti? Nebo to nema cenu ani zkouset?
BTW, jeste jsem se nedival, jestli se da obstarat jako *.deb, vi nekdo,
kde to roste, at nemusim hledat? (Neodkazujte me na vyhladavaci systemy,
to vim sam.)

> ?? Jak nefunguji?

Normalne. Nesviti. Prepinace funguji (CapsLock, NumLock), ale kontrolka
se nerozsviti. ;-) V textovem rezimu to chodi.

                      Miroslav Lednicky

Miroslav Lednicky - spravce Internetu na SPS Zlin

e-mail: lednicky na spszl.zln.cz, Miroslav_Lednicky na ataraxia.fido.cz

ICQ: 30452115

FIDO:   2:421/46.10 na fidonet.org

WWW:   http://www.spszl.zln.cz/~lednicky