Jak zvysit loglevel u apcupsd

Petr Simek petrsi na jcu.cz
Neděle Březen 26 22:43:20 CEST 2000

Zdravim

pred chvili tady byl dropout napajeni. UPS Smartups 700I od APC pripojena
k novelu pres kabel s monitorovacim softem PowerChute vytvari dva logy -
pwrchute.dat a pwrchute.log . V dat souboru jsou stavy napeti jednou za
deset minut a v log jsou zaznamenany chyby napeti - tedy pro ten pokles
je tam -

200006 03/26/00 21:51:58 UPS on battery: Deep momentary sag 146.9 V
100300 03/26/00 21:51:58 Normal power restored: UPS on line

V linuxu provozuju apcupsd se stejnou UPS (a pravdepodobne i se stejnym
kabelem) ktery vyrabi /var/log/apcups.log kam pise podobne hlasky jednou
za cca 8 minut jako ten novell do .dat souboru - tedy jake bylo v te dobe
napeti a teplota atp. Ale ty momentalni chybove stavy mi nikam neloguje.

Nevite zda to lze nejak nastavit/prinutit ? Takhle nemam vubec
registrovany kratky vypadek, ktery zpusobil reload stroju co na UPSkach
nejsou ....