Zvukovka SBLive! a systemove zvuky v Xwindow ?

Josef Vogeltanz JoVogeltanz na dop.skoda.cz
Pondělí Březen 27 06:14:55 CEST 2000

> Dobry den!
>
> Velmi Vam dakujem za Vasu radu. Po vymene kodu v subore "startkde" mi
> zvuky v KDE funguju. Mam este jeden problem so zvukom - ked dam prehrat
> midi subor, midi - prehravac mi prehrava len jednu stopu z midi suboru a
> ostatne nastroje vynechava. Ked to chcem spustit v KARAOKE napise mi , ze
> "Zariadenie /dev/sequencer je zaneprazdnene (alebo take nieco)".
>    Poradte mi prosim ako ozivit /dev/sequencer, alebo je to len chyba
> tychto prehravacov?
> Vopred dakujem za radu

Tak tuhle situaci znam. Kdysi jsem poslal do konference na toto tema dotaz
(midi prehrava jen prvni track), ale bez odezvy. Prisel jsem na to nakonec
sam. Podivejte se do sveho /usr/share/app/kmidi/config. Zjistite, ze slozka,
ktera by jinak obsahuje vzorky ma jeden pouhy vzorek a to akusticke kridlo.
To je prave ta jedna stopa (cislo 0) co se vam prehrava u nekterych midi
skladeb. Hledejte na webu projekt timidity nebo si lze pomoci obstaranim
dalsich vzorku, napr. kgoemon z distribuce SuSE (128 vzorku) a podle nich
doeditovat script timidity.cfg. Oboji jsem ochoten poskytnout.
Jedna vec je me vsak divna. Vyse napsane jsem musel pouzit kvuli sve
jednoduche karte ESS1868 bez wawe tabulky, cili je to sw reseni. U vaseho
typu karty by tabulka mela zcela urcite byt a problem je mozna zpusoben
spatnym nastavenim. Nicmene popis potizi presne odpovida problemum, ktere
jsem mel i ja se svoji kartou.
Jeste poznamka na okraj: I u tohoto reseni je patrny kvalitativni rozdil pri
prehravani midi oproti prehravani ve win. A to jsem osoba s hudebnim
"hluchem" :-)

Josef Vogeltanz
Dopravni technika, SKODA a.s. Plzen
mailto:jovogeltanz na dop.skoda.cz