Zmena casu - casove zony

Zelenka Vaclav vaclav.zelenka na alcatel.cz
Pondělí Březen 27 10:40:18 CEST 2000

Dobry den!

V souvislosti s prechodem na letni cas jsem zjistil, ze Linux (RH6.1) mi
tento cas nezmenil automaticky, ackoliv jsem pri instalaci zvolil cas
pocitace jako lokalni a casovou zonu Europe/Prague! Jakym zpusobem se
vlastne ridi vypocet casovych zon v Linuxu? Staci odkaz, kde se dana
problematika resi ... Napr. v HP-UX ci Solaris se toto resi pomoci
systemove promenne /etc/TIMEZONE, kde je uvedeno napr. pro nas
MET-1METDST, kterou system vezme a dale pouziva pri prepoctu casu z UTC.

Diky,

Vasek

--
Vaclav Zelenka. Mail to: vaclav.zelenka na alcatel.cz
Network Services Division, Operation and Service Center