jak poznam su - ???

Korinek, Jan Jan.Korinek na compaq.com
Pondělí Březen 27 11:51:37 CEST 2000

A nebo (vizualne) v ps -axl - zobrazi PID i parent PID a podle toho se da
dostopovat, kdo je na su.
Pres w a nebo who je stale videt puvodni prihlaseny uzivatel, stejne jako na
last.

Pak si pres ps ax vypisete daneho uzivatele a ID jeho loginu, dal nasleduje
shell, ktery ma parent PID prave PID loginu a pak nasleduje nekde su, ktere
ma PID shellu.

To je ta nejjednodussi varianta, kdy se uzivatel po prihlaseni su-ckne

Hmm, jak to tak pisu, asi nejspolehlivejsi bude, jit rekurzivne od toho "su
-" :-) a dopracovat se pres parent PID a PID az k uzivateli :-)

Honza