Linux + NW5/NDS

Martin Duda Martin.Duda na hrad.cz
Pondělí Březen 27 12:05:22 CEST 2000

Dobry den vsem

konfigurace:
RH6.0 + ncpfs-2.2.0.17 + podpora IPX v jadre,
NW4.11 a NW5

Potreboval bych pripojit nektere svazky na NW do adresaroveho stromu v
Linuxu. Stahnul a prelozil jsem ncpfs-2.2.0.17 (predem jsem odstranil
balik z distribucniho CD). Vsechno se povedlo bez problemu. Prikaz slist
vypise nalezene NW servery. Ze serveru kde je NW4.11 bez problemu pres
bindery pripojim potrebny svazek.
Avsak problem je s NW5 kde je pristup pres bindery vypnut. Pokus o
pripojeni takoveho svazku konci hlaskou:
ncpmount: No such entry (-601) in nds login
login denied

skript configure po spusteni na konci vypise : NDS support : yes
Makefile ve zdrojaku obsahuje radek NDS_SUPPORT = 1
V souboru ncpfs-nds-0.06.README se pise neco o zaplate
ncpfs-nds-0.05.patch ale ten jsem nikde nenasel.
Pristoupil jsem tedy k hledani v archivu konference, neco jsem nasel ale
moc moudry z toho nejsem. V jednom prispevku se tam pise o knihovne
pam_ncp_auth.so, ze pry je to s ni bez problemu. Zkontroloval jsem jeji
umisteni a mam dojem ze je na spravnem miste - /lib/security. Je problem
na me strane (Linux) nebo na strane NW ? Uz nevim a proto posilam tento
mail s prosbou o pomoc. Diky vsem za radu nebo nasmerovani.

Duda